ישנה אפשרות לתאם מראש את ההחלפה עם שירות הלקוחות, ולהזמין שליח שיאסוף את המוצר
ממך וייתן לך את המוצר הרצוי במקומו. אם זו פעם ראשונה שאת מחליפה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר
עלה מעל ל-151 ש“ח, השליח על חשבוננו (החלפת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר
ולא לסך המוצרים שנרכשו בהזמנה). אם המוצר עלה מתחת ל-151 ₪ או שמדובר בהחלפה שנייה או יותר,
עלות המשלוח היא ₪35 .כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 0535240403 או במייל
paolashoes.info@gmail.com

  • אם זו פעם ראשונה שאת מחזירה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש“ח, השליח על
    חשבוננו (החזרת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר ולא לסך המוצרים שנרכשו
    בהזמנה).
  • אם מחיר הרכישה של המוצר (כולל הנחות והטבות) נמוכה מ-151 ש“ח – עלות ההחזרה באמצעות שליח
    היא 25 ש“ח.
  • אם מדובר בהחזרה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 35 ש“ח.
  • במקום המוצר שהחזרת, תוכלי לקבל זיכוי (בניכוי %5 ממחיר רכישת המוצר) או למימוש באתר או החזר
    כספי (בניכוי %5)לאותו אמצעי התשלום איתו ובאותם תנאי תשלום בהם ביצעת את ההזמנה.
  • לתשומת ליבך – הזיכוי לא כולל את דמי המשלוח.
  • הזמן לקבלת הזיכוי לאתר או ההחזר, הוא כ-7 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר המוחזר במשרדים שלנו

נעלי האחים לוי בע"מ מתחייבת לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצרי ההנעלה מהמותג PAOLA אשר יוצרו ע“י
החברה ואשר נמכרו בנקודות המכירה של החברה, אשר נובע מפגם בחומר או בהליך הייצור וזאת בתקופת
האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר, לגבול האחריות ובתנאי שהמוצר יגיע למשרדי החברה דרך נקודות
המכירה של החברה/משווק.
• תקופת האחריות הינה למשך 3 חודשים ממועד הרכישה אל מול הצגת חשבונית קנייה.
• בלאי ,שחיקה, אלרגיה מכל סוג שהוא ו/או אי נוחות לאחר השימוש במוצר אינם נחשבים לפגמים בייצור
ואינם באחריות החברה.
• החברה מתחייבת לבדוק ולתקן מוצר בתקופת ובמסגרת האחריות, במידת הצורך, תוך 14 ימי עבודה מיום
הגעת זוג הנעליים למשרדי החברה.
• מסגרת האחריות :האחריות תחול על עקבים, רפידות,סוליות ורוכסנים.
אחריות החברה אינה חלה במקרים הבאים:
• הפגם נגרם בזדון או עקב רשלנות.
• שפשופים וקילופים בעור.
• המוצר נפגם כתוצאה מטיפול של גורם שאינו מוסמך ע“י החברה ( לדוגמא: סנדלר פרטי).
• הפגם נגרם כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
• אבנים /פייטים/ חרוזים/ ניטים וכל אביזר הנלווה לנעל.

גבול האחריות: למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אחריות החברה והתחייבותה מוגבלת בכל מקרה לגובה
הרכישה, לתיקון המוצר ו/או החלפתו ו/או מתן שובר זיכוי בגינו כאמור לעיל. בשום מקרה לא תחול על נעלי
האחים לוי בע"מ כל אחריות מכל סוג שהיא, והיא לא תחויב בכל תשלום בקשר למוצר. נעלי האחים לוי לא
תפצה, בכל מקרה, על נזק ישיר ו/או עקיף ו/או על הפסד כספי נלווה ולא תישא בכל אחריות אחרת, בין
מפורשת ובין משתמעת אשר יגרמו במישרין ו/או בעקיפין כתוצאה מהשימוש במוצר.

שירות הלקוחות עומד לשירותכם בימים א‘-ה‘ בין השעות 16:00-10:00 בטלפון 053-5240403 או במייל
paolashoes.info@gmail.com

כתובת משרדי החברה: רחוב יסוד המעלה 30, תל אביב

כן, כל הנתונים שלכם נשארים חסויים ומאובטחים. פרטי כרטיס האשראי נשמרים בצורה מוצפנת
על פי תקן PCI.

רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 עד 3 ימי עסקים מתאריך הרכישה. לתשובה מפורטת יותר, את מוזמנת להציץ
בעמוד המשלוחים שלנו, שמפרט את זמני ההגעה בהתאם לסוג המשלוח שבחרת